sobota 13. června 2009

39. den

Ráno jsme vstali, šla jsem pro rohlíky a hned jak jsem se vrátila, jel taťka hrát fotbalový turnaj do Bučovic.

Potom jsem začala chystat oběd a o půl desáté jsme s klukama šli naproti babičce a dědovi z Brena. Přijeli k nám vlakem. Procházkou jsme došli domů, zastavili jsme se akorát u kačenek.

Dodělala jsem oběd, babička s dědou rozdali klukům dárečky z dovolené v Řecku. Měli radost a já taky. Dostali krásný řecký trička, čokolády, sušenky, lízátka a propriety na písek - kyblík ve tvaru hradu, bábovky ve tvarech mušliček, raka, kraba, prostě mořská tématika. Moc pěkné. Já jsem dostala krásnou čelenku do vlasů a Jarek cigarety :-))

Na oběd jsem dělala kuřecí stehna s nádivkou, všem moc chutnalo, měla jsem velkou radost.

Děti šli potom po obědě spát a my jsme se koukli na fotky a video z mého pobytu v Irsku.

Kluky jsem o půl třetí vzbudila a šli jsme všichni na zahrádku. Děda mě vyjednotil mrkev, protože to neumím, byla jsem ráda. S mamkou jsme natrhaly hrášek a poseděli jsme a pohráli si s klukama.

Potom jsme zase babičku s dědou doprovodili na autobus a tam už se k nám připojil i taťka, přijel z fotbalu. Rozloučili jsme se, zamávali a šli domů.

Taťka se vykoupal a hned jsme zase šli. Doprovodili jsme ho do práce, šel na brigádu do hospody obsluhovat a my jsme šli s klukama ke druhé babičce, měli na návštěvě tetu Lenku.

Tam se kluci zase vyblbli, dělali s dědou skopičiny, postavili si jako bazén, hráli si s trakačema. My jsme poseděli, pokecali jsme, něco jsme pojedli a pak už nás děda odvezl domů.



kluci s Betynkou



v postaveném jako bazénu :-))



I takhle se dá blbnout :-))



Kluci měli za celej den moc zážitků, celý den se jim líbil. Utahaní potom krásně spinkali, jako andílci :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat