pátek 12. června 2009

38. den

Dneska Davča nešel do školky, tak si asi každý dovede představit, jak to tu vypadalo :-))
Ale ne, celkem se to dalo, poštuchovali se jen málo, nebili se skoro vůbec, dneska se ani nepokousali :-)) Takže by se dalo říct, poklidný den.

Protože bylo zase dneska hnusný počasí, pořád pršelo, tak sme zase byli jen doma.

A tak nemám ani nějaké zajímavé fotky, ale dneska při koupání se mi jedna moc povedla, tedy aspoň mě se strašně moc líbí.



Dneska byl pro mě den D. Musela jsem si spravit vlasy, ty, co jsem si včera tak krásně a rovnoměrně nabarvila :-))
Povedlo se. Vypadám zase jako člověk :-))

Přijatelná varianta :-))



Tak mám z toho radost :-)

Dneska se vrátila mamča s manžílkem z dovolené, tak jsem ráda, že jsou v pořádku. Zítra za náma přijedou na návštěvu, kluci už se těší. Snad se nám vyvede počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat