neděle 14. června 2009

40. den

Dneska jsme vstali, nasnídali se a děcka si šly hrát. Já jsem jen lelkovala a taťka spal, protože přišel včera z práce až ve dvě ráno.

Potom volala babička, ať dojdeme na oběd. Měli jsme polívku a roštěnou s rýží.

Kluci potom jeli s babičkou a dědou za známými do Medlova.

Byly jsme celej den sami doma. Nic jsme nedělali, taťka odpočíval já si taky schrupla :-))

Potom jsem šla na zahradu. Trochu jsem odplevelila a zalila.
Pak jsem si dala deku na zahrádku a s knížkou jsem si hověla na čerstvým vzduchu. Bylo krásně teplo.

Navečer se vrátili kluci, trošku opálení, plní zážitků. Koupali se v bazénu a hráli si i s kamarádkou Deniskou. Byli trošku rozmrzelí, protože po cestě zpět utahaní usnuli na chvilku v autě. Pak jsme šli ještě ven a potom už jen vana a spánek :-))

1 komentář: