sobota 23. května 2009

18. den

Dopoledne si přišel děda pro kluky, že půjdou k nim na zahradu. Tak jsem začala uklízet a v tom mi volal strejda, že by potřeboval, abych jela s jeho ženou pro něho do Otrokovic... Byla jsem celkem vykulená, protože jsem tam nikdy nebyla a neznala cestu a je to celkem dost daleko tady od nás. Nicméně hlídání jsem zajistila a jely jsme. Po celou cestu nás strejda navigoval po telefonu a my dvě jsme to zvládly, měly jsme obrovskou radost.

Na odpoledne jsme si potom domluvili, že pojedou k nám a že budeme grilovat. Strejda měl nějaký super recept, tak jsme ho museli vyzkoušet. A tak jsme grilovali plněné žampiony mletým masem a hermelínem a ktomu grilovanou zeleninu. Bylo to naprosto fantastické a nakonec jsme se s Jarkem shodli, že už maso grilovat nebudeme :-))

Grilovaná zelenina



Grilované žampiony



Zelenina jen tak



Bylo moc pěkně tak se to krásně vydařilo. Já s Danečkem jsme byli vysmátí a Daneček krásně špinavej od celoodpoledního jezení :-))

1 komentář:

  1. Teeeeda Kate, hned se mi zběhly sliny. Nádhera. A fotka s Danečkem je moc roztomilá:-)

    OdpovědětVymazat