pátek 22. května 2009

17. den

Dneska Davulka nešel do školky :-)

Doma byl pěknej šrumec, jako ostatně vždy, když jsou ti dva raraši spolu :-)

Odpoledne, jak se vyspali, šli jsme na zahradu. Radost byla veliká na obou stranách, kluci se vyřádili a já si užívala slastný klid :-))

Mohla jsem si podrobně prohlédnout svoji úrodu a taky ji zdokumentovat.

Mám z ní obrovskou radost, myslela jsem že to nezvládnu, ale zahrádka jen kvete.





A z téhle okrasné dýně mám obzvlášť radost, zasadila jsem jen vyschlá semínka a ono mi to už raší... :-))



Měla jsem dneska fotografovací mánii, kluci si moc pěkně hráli a tak jsem fotila jako o život :-))

Ale chtělo by to lepší foťák...







V klidu si takhle užíváme zahradu a najednou z ničeho nic černo. Pomalu jsme ani nestihli doběhnout domů, přitom to máme pár metrů.

Kluci měli další zážitek a do večera nemluvili o ničem jiném. Davča jen přišel a říkal mě: "Maminko, to bylo něco, že?"
Tak jsem se nasmála, že taková věc je dokáže takhle naprosto vyvést z míry :-)

1 komentář:

  1. Kate, to jsou krásné fotky.
    Blahopřeji k úrodě - vypadá to nádherně. Těším se na tu okrasnou dýni.
    Kluci měli fajn zážitek - taky koukám, jak je to vyvedlo z míry - tihle malí princové byli, jsou a vždycky budou kouzelní, ale tyhle kouzelné zážitky si člověk musí užívat, dokud jsou a držet si je v paměti, až je bouřka přestane zajímat;-)

    OdpovědětVymazat