neděle 24. května 2009

19. den

Dneska byl odpočinkovej den.
Dopoledne za mnou přišla kamarádka Peťa mi udělat kosmetiku.
Právě začala dělat kurz. Potřebovala si to vyzkoušet a já jsem velmi ráda, když to zkouší na mě :-)) Bylo to velmi příjemné, je vidět, že už se do toho začíná dostávat.

Pak přišla na řadu maska. Je to nějaká nová maska, kterou já neznám, celá ztuhne a pak se vcelku sundá tak, že to je naprostý odlitek obličeje.

Peťa nelenila a s maskou mě vyfotila :-))



Dost jsme se nasmály :-))

Odpoledne jsme šli s děckama zase na zahradu. Zalívali jsme a plevelili.
A zítra už je zase všední den a tak jde Davulka do školky, už se moc těší, hlavně na Madlenku :-)) Říkal.

A ještě já jdu zítra k ZUBAŘI, ach jo, vůbec se mi nechce. Tak snad to přežiju.

Žádné komentáře:

Okomentovat