neděle 16. srpna 2009

103. den

Dneska znovu dětská nemocnice. Dopoledne se nám podařilo chytnout moč, tak sme ji museli rychle odvézt na pořádný rozbor. Výsledky budou ve středu. Tak snad budou výsledky pozitivní, doufám. Moc se bojím, zase strašně celej den plakal při každým čůrání.

Jinak večer se mi podařil trošku vyfotit ohňostroj, který tady u nás byl :-) Aji se mi ty fotky líbí, ještě se mi takhle vyfotit nepodařil :-))





Trápím se, strašně moc ten ohňostroj mi trošku zvedl náladu, ale jinak.... Nejsou to jen problémy s malým, ale i... Je to těžké, nemůžu to tu popisovat, ale jedno vím jistě, tentokrát nejsem na vině já...

Když člověk chce jen něčí blízkost, když chce aby se jen občas vídali, když chce aby si na něj udělal aspon trochu času, nechce podle mě mnoho...

Žádné komentáře:

Okomentovat