středa 17. června 2009

43. den

Dnešek se nesl v klidovém duchu.

Nic jsme nedělali, dopoledne uteklo, Daneček byl hodnej a pěkně si hrál, i když má teď rýmu. Celkem nás trápí, ale Daneček je statečnej a nenechá se jí rozhodit a statečně bojuje :-)) Pravidelně smrká a konečně už třetí DEN chodí na nočník, už má na čase :-))
Sám si řekne, nebo si dokonce sám sundá plenku, když ji nechce. Je to šikulka.

Odpoledne jsem šla pro Davulku a pak jsme šli na zahradu. Trochu jsme orvali hrášek :-))
Kluci si pohráli, pohoupali se na houpačce a já si rozdělala deku a měla jsem pohodu :-))



Navečeřeli jsme se a kluci už se nemohli dočkat koupání, je to pro ně denodenní těšení se na večer a do vany :-)) I když vědí že pak už jdou spinkat. Jsem ráda, že jsem je tak naučila a že si zvykli na pravidelný režim. Je to mnohem pohodlnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat