úterý 16. června 2009

42. den

Mám narozeniny, narodila jsem se své skvělé mamince před 28 lety.

Děkuji Ti, mami, za to že jsem tady, za to, že mě máš ráda, za to že mi pomáháš, za to že jsi. Mám tě moc ráda.

K narozeninám jsem od svého miláčka dostala překrásný dárek, který jsem vůbec nečekala. Udělal mi obrovskou radost. Líbil se i klukům :-)) Jsem ráda, že vás všechny mám. Miluju vás.



Ještě jsem dostala (sice dřív) krásné dioptrické brýle. Bohužel už jsem je nutně potřebovala, přece jenom, už na to mám asi věk :-)), jak by řekl můj bratr :-))
Složili se mi na ně: mamča, taťka, bráška s Kačkou a miláček.

fotku moc nezkoumejte, nějak se nevyvedla :-))



Včera přišli Jarkovi rodiče se sestrou mi taky popřát. Dostala jsem pěkné riflové capri kalhoty a bonboniéru.

Děkuju všem, kdo mi přáli k narozeninám, bylo Vás mnoho a i těm kteří mi přáli a já je neznám (prostřednictvím mé mamky) , děkuju, moc mě to potěšilo.

1 komentář:

  1. Opožděně krásné narozeniny i od nás!!!:) Řetízek je fakt krásnej:)

    Diny a Klárka

    OdpovědětVymazat