čtvrtek 24. prosince 2009

Vánoce



Na celkem dlouhou dobu jsem se odmlčela... Můj fotoaparát už nedokázal fotit ani jakž takž přijatelné fotky, a tak jsem raději nepsala a nefotila nic. Ale to se mělo dnešním dnem změnit :-)

Je štědrý den dopoledne. Tatka je v práci a my s klukama koukáme na pohádky a čekáme až přijede babička s dědou z Brna a tatka z práce.



Kluci šli tentokrát bez odmlouvání spinkat a tak to bylo v klidu. my jsme si zatím dali kafčo, koukli jsme na besídku a jen tak vlastně nic nedělali :-)

Pak přijel tatínek a kluci se vzbudili. Babička vzala kluky ven, protože jsme museli postavit hlavní dárek pro mladšího Danielka. Velkou novou postel.

Potom už to šlo všechno rychle, obalili jsme kapra, filé, řízky, ohřáli polévku a zasedli ke stolu. kluci byli celí nedočkaví. Moc jim to slušelo a bylo to prostě celé kouzelné :-) Potom jsme počkali na zazvonění zvonečku a už jsme šli ke stromečku.

Dívat se na rozzářené dětské oči je prostě ten nejkrásnější dárek na světě. Jsou tak bezprostřední a prostě děti :-)) co věří a je to prostě nepopsatelné. Měli radost ze všech dárečků a z postele byl Daneček unešenej, cítil se konečně jako velikej kluk.

Na mě tam čekal právě novej foťák, ze kterého jsem byla naprosto paf :-)) Je krásnej růžovej, tenkej a lehkej a dělá naprosto krásné fotky. Děkuju ježíšku :-)

Hlavně kvůli tomu bych měla zase začít pokračovat v projektu :-) Zase mě to bude bavit, když i fotky budou snad koukatelné a bude se mi dařit.

Přeji všem krásné vánoce a ještě krásnější Nový rok 2010. At všechno to špatné jsme si vybrali letos a příští rok bude už jen dobrý a veselý. Hlavně zdraví přeji každému. To je to nejdůležitější.

a tady malá ochutnávka ze Štědrého dne :-)



1 komentář:

  1. Juchuuu konecne zase neco uvidime a pocteme si!!pokracuj v projektu a neboj se fotit :-))
    papa,Braska

    OdpovědětVymazat