sobota 12. září 2009

130.den

Sobota, jsou doma oba šmudlíci a je to znát :-))) Tatka je v práci a tak mám dopoledne o zábavu postaráno. Ale když přijel tatka z práce bylo pozdvižení :-)) Dovezl totiž dnes už dort pro Davulku, má pozítří narozeniny :-))

Museli jsme mu ho dát hned, zapálili jsme svíčky a Davča si je sfoukl, měl obrovskou radost a dort se mu líbil :-))



Dneska měla přijet babička z Brna, ale je nemocná a tak Davča říkal že plijedeme za babičkou my :-) až bude zdlavá a bude jí doble :-))

Zítra přijede asi děda z Přísnotic a v pondělí přijde babička tady od nás i s tetou Simčou. Davča se moc těší na dárky a je úplně u vytržení :-))

Je to sranda dívat se na ty děti jak mají radost a jak jim to kouká z očí.

Dokonce jsme dneska poslouchali rádio krokodýl a Davídkovi babička z Přísnotic nechala zahrát písničku k narozeninám, Davča pak celej den chodil a cítil se strašně důležitě a pořád říkal: mě nechali písničku hlát jenom mě, ploto já mám nalozeniny :-)) Smála jsem se ještě hodinu potom :-))

Prostě s dětma jsou sice starosti, ale hlavně je s nima sranda :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat