úterý 1. září 2009

119. den

Je 1.září a tak se náš malý školáček vydal po druhé do školky :-)) Vzal to krásně i se trochu těšil, i když sám nevěděl jestli ano nebo ne :-)) Loni to bylo smutné, plakal a nechtěl tam být, ale strašně brzo si zvykl a pak už se do kolky moc těšil.

Dneska to bylo i trochu jiné tím, že šel do školky se svým kamarádem Honzíkem. Pěkně se o něho ve školce postaral a když trošku plakal ujistil Honzíka, že maminka si pro něho určitě přijde :-))

Je to malej rozumbrada. Ve školce se mu líbilo, i tam hned dnes spinkal a byl spokojený. Zítra říkal že už se těší :-))

Odpoledne potom jsme šli poklidit zahradu, posbírat jablíčka, ostříhat stromky. Se vším mě kluci pomáhali :-))

Dneska mi taky konečně došla moje dlouho očekávaná fotokniha. Mám z ní velikou radost. Brácha Míša mi pomohl a navedl mě přes počítač jak to udělat. Děkuju :-))

Pár stránek :-) kvalita nic moc, ale pro představu :-)



Brudr koukej :-)) Jsem nadšenááááááá :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat