úterý 12. května 2009

7. den

Zaspala jsem, ještě že byl doma s náma taťka a vzbudil mě... Školku jsme stihli, takže to naštěstí dobře dopadlo. Dopoledne jsme nakládali železo na vozík, trochu to tu pomalu uklízíme. Pak se už blížila třetí hodina a já se začala chystat do školky na besídku, strašně jsem se těšila, nachystala jsem si foťák, kameru a hurá do školky. Davulka byl jako vždy strašně roztomilej (styděl se), proto nezpíval, ale jen se tak kouzelně usmíval a ošíval se.... Byla to sranda.



Na besídce se krásně zpívalo, říkaly se básničky a potom paní učitelka řekla že nejmenší děti z třídy broučků půjdou do kola tančit (to byl Davídek a slečna Růženka), ostatní děti jim zpívali a tleskali a náš páreček krásně, sic stydlivě, tančil.




Dostala jsem od Davídka ke Dni matek krásné srdíčko (sám ho ve školce vyrobil), a kytičku.Taky jsem samozřejmě dostala pusinku, jak jinak než sladkou a potom jsme my, maminky, byly vyzvány svými dětmi ke společnému tanci. Bylo to opravdu moc krásný.





Po besídce jsme šli domů, šli jsme nakoupit a pak k babičce a dědovi, kouknout se na besídku, kterou jsem natáčela (taťka a děda ji neviděli). Všem se to moc líbilo.

A ještě jeden dáreček jsem dneska dostala... Je moc krásnej a jsem z něho naprosto nadšená. Měla jsem ho slíbený už dlouho, ale až ted se mi jeden moc zalíbil (je to za narození Danielka).



Je krááááásnej....

Málem bych zapomněla, ještě jedna novinka se dnes přihodila. Daneček konečně odložil FLAŠKU :-)) Už to není miminko, už je to velikej kluk. Davídek ho pochválil a já jsem štěstím bez sebe....

2 komentáře:

  1. Teeeeeda Kate, to jen den bez chybičky;-)
    Davídek vypadá ne besídce kouzelně, jsem moc ráda, že jsi měla tak pěkný den. Prstýnek je úchvatný, moc ti sluší a že Daneček odložil flašku? To chce oslavuuuuu - až budu mít po ruce něco dobrého k pití, připiju na Danečkovu proměnu v motýla;-)
    Tak všechno nejlepší maminko;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Brouček malej...stydlivej :-)) Ale i tak je kouzelnej. A prstýnek se mi líbí moc :-))

    OdpovědětVymazat