neděle 31. května 2009

26. den

Let letadlem byl naprosto v pohodě, až na přistání, to byl celkem mazec.

Míša s Kačkou na mě čekali v hale s cedulkou, na které bylo mé jméno.

Setkání bylo plné emocí, byl to naprostý výbuch radosti, tekly mně slzy z radosti, že je vidím a že jsem to sama zvládla.

Přijeli jsme domů, najedli jsme se, vykoupali a všichni spolubydlící spolu s námi se vydali na výlet.



Jeli jsme nejdřív do krásné a vyhlášené irské hospůdky na okraji Dublinu. Hospůdka se jmenovala Johny Fox a je to vyhlášená restaurace, navštívili ji různé osobnosti, mezi nimi například: Václav Havel, Brad Pitt, Robie Wiliems, Bill Clinton a další.



Dala jsem si tu poprvé pravé irské pivo Guiness. Byla to naprostá pohádka, pivo je černé a chuťově naprosto fantastické.



Potom jsme jeli na pláž Bray, naprosto uchvacující, moře slané (musela jsem ochutnat) a studené, ale nádherně modré.
Nasbírala jsem domů nějaké kamínky a mušličky.



Ještě jsme navštívili dětské centrum, to bylo moc pěkný.

A už jsme jeli domů.
Byl to den plný zážitků, bylo to moc pěkné a strašně moc jsem toho viděla.
Na zítra je toho zase spousta naplánovaného, ale to zase až zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat